Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit wit bultje(labrador)?

Oxmo(Labrador) kwam enkele dag geleden al jankend binnen, in paniek hem toen nagekeken en zag op het eerste zicht niets ,ik wist ook niet echt waar zoeken ,plots zag ik 4dagen geleden dit bultje ,heeft iemand een idee wat dit is ?zie foto ,ik dacht eerst een insectenbeet of zo maar maak me toch wat zorgen.

Picture for question
een jaar geleden
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Lijkt op een teek.
(Lees meer...)
een jaar geleden
Naarmate honden ouder worden krijgen ze wel eens bultjes, onderhuidse bultjes en littekenweefsel. Vaak is het onschuldig, dit vast ook.

Als je het kan betalen zou ik ermee naar de dierenarts gaan, of even naar laten kijken als je toevallig toch voor iets bij de dierenarts moet zijn.

Anders even wachten of er iemand wat inhoudelijks kan zeggen aan de hand van je foto, ik ben geen arts.
(Lees meer...)
een jaar geleden
DieterD
een jaar geleden
Bedankt om me wat gerust te stellen ,deze morgen opgestaan en direct gaan kijken ,en was blijkbaar even snel weer weg als het gekomen was.Oxmo word inderdaad reeds een dagje ouder vandaar ook dat ik me wat zorgen maakte. Bedankt voor uw antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding