Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk konijnenras is dit?

Ik heb een konijn overgenomen van 3 maanden oud. Ik weet alleen helaas niks van het ras etc. Het konijn is van 8 december 2020 , dus nu 13 weken. Is al vrij groot (1.8 kg). Ik weet niet of het teveel voer heeft gehad in het verleden of dat het een groter ras is. Als ik op internet zoek op hangoor kom ik allerlei verschillende rassen tegen. Weet iemand het?

Picture for question
3 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is een hangoor konijn ik heb een hangoor konijn gehad zogezegd een lionhead ze had echt het kopje en manen tussen haar oren ik wil je een tip geven zet een bak met voer in de kooi en wacht tot deze leeg is ondertussen kun je haar of hem groen voet geven of een worteltje geef liever geen sla want daar krijgen ze diaree van mooi konijn trouwens p.s een konijn mag niet te dik worden anders krijgen ze net als bij mensen ademhalingsproblemen bij overgewicht succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding