Zijn mensen die een huisdier hebben verdraagzamer?

Het valt me altijd op dat ik het beter kan vinden met huisdierbezitters.Ze vinden een hondenhaartje op hun kleding ook niet zo erg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mensen met huisdieren lijken inderdaad veel verdraagzamer, kijken niet op een vlekje meer of minder, of wat haar op de bank of een natte neus en ja, een hond ruikt ook niet altijd even fris, maar wat geeft het.
En katten brengen wel eens een muis naar binnen, ook wel eens een levende, nou en?
En er zit wel eens kippenpoep op mijn eitjes, maar lekker dat ze zijn !Mijn auto heb ik al bijna twee jaar niet gewassen, zonde van dat zinloze werk, bij regen is hij weer net zo vies, maar mijn buurman doet het iedere week, hij maait ook iedere week zijn gras, peutert de onkruidjes tussen zijn tegels uit en spuit de rest dood, zijn tuinplantjes staan keurig op twee rijtjes, de oude bloemetjes worden er twee keer per week uitgeknipt, na het ramen lappen.
Ik ben blij dat ik niet zo ben als de buurman en zo denkt hij ook over mij. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat herken ik, ik heb net zo'n buurman!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een keer een hondenpoot op je schone broek,ach,wat geeft het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te snel een schone broek weer aan trekken dan is het nog minder erg!
Kom maar hondje, hoe heet hij ook al weer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackie! En Kelly!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even lekker dollen, goed voor de hondjes, goed voor het baasje..........................zo nu kan het wel weer even, ga nu maar met Mayflower dollen, die heeft net een schone witte broek aan !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HiHi! Ze kunnen geen kwaad nij me doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)

Andere antwoorden (6)

Ze zijn verdraagzamer wat betreft n honden of kattenhaar omdat ze daaraan gewend zijn.
Of ze verdraagzamer zijn als het om koffie of thee over hun goede shirt gaat valt nog te bezien
13 jaar geleden
Het schijnt dat het aaien van een huisdier ervoor zorgt dat je rustiger wordt. Dit kan dus helpen om verdraagzamer te zijn, maar hoeft natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg mensen, die hun dieren behandelen als grofvuil. Dus zomaar stellen dat allen huisdierbezitters lieve en verdraagzame mensen zijn, zou niet kloppen. Er zitten uiteraard wel verdraagzame types onder de dierenliefhebbers.
13 jaar geleden
klopt,mensen met dieren maken zich niet zo druk om een haartje meer of minder.mensen met dieren zijn veel toegeeflijker en vrolijker naar mijn idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij valt het ook op dat mensen die niet van dieren houden, meestal ook niet zulke "mense-mensen" zijn. Maar dat kan een vooroordeel zijn hoor, dat geef ik eerlijk toe, hihi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons zeggen ze altijd: goed voor dieren goed voor mensen.

Toegevoegd na 24 seconden:
Dus ik denk het wel.