Mijn hond heeft een gelpack opgegeten. Is dit giftig?

Hij heeft mogelijk gel binnengekregen is dit giftig??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.2K
Antoni
3 jaar geleden
De dierenarts kan je zekerheid geven over je vraag! Neem contact op met hem of haar, zo raad ik je aan! Heb je nog een tweede gelpack? Laat dit dan zien aan hem of haar, of vertel duidelijk hoe het eruitziet!

Antwoorden (1)

Dit las ik op internet:
De MVS Standaard Hot/Cold Pack kan in de magnetron worden opgewarmd (bedekt in een bakje met water). Het omhulsel is gemaakt van nylon. De speciale gel is niet giftig en is biologisch afbreekbaar.
Dit heb ik op meerdere sites gelezen.
Toegevoegd op 19 september 2020 16:32: bron, tekst
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Je bijdrage is natuurlijk te waarderen, maar wat voor een mens niet giftig is, kan dat voor een hond wel zijn.