Hoe moet ik deze filterpomp in mijn aquarium zetten?

Hallo, weet iemand hoe ik deze pomp ongeveer moet zetten? Moet het buisje uit het water of moet het boven het water naar beneden spuiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Mij is geleerd dat hoe meer het wateroppervlak beweegt hoe meer zuurstof er in het water komt. Ik had het buisje altijd aan de onderkant van het wateroppervlak, dus niet er boven uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net boven water zodat het in het water spuit, is toch wel het beste, het brengt zo veel zuurstof in het water.
Echter een nadeel, dat is het gespetter, er moet beslist een glasplaatje op liggen, anders krijg je overal water waar je het niet wil hebben ook tegen je lamp.