is mijn konijn te dun?

als hij zo ziet als een bolletje, dan zie je zijn heupen uitsteken
ziet is zit

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je voor de jaarlijkse inentingen bij de dierenarts komt, kun je ook altijd even overleggen met de dierenarts. Ze hebben er een speciale weegschaal voor dieren.
Goed dat je zo goed op je huisdier let. Als je ziet dat hij afvalt of niet (goed) eet, kunnen zijn kiezen ook over elkaar zijn gegroeid, of de voortanden zijn te lang. Dit kan de dierenarts ook nakijken.
In het andere antwoord stond iets over de vacht. Ook dat klopt, als je konijn ineens een lelijke vacht krijgt: meteen naar de dierenarts.

Antwoorden (1)

NEEN, ziet er erg goed uit. Is een leuk hangoortje. Als je wilt zien of je konijn gezond is moet je meer op de vacht letten. Een mooie zachte en glanzende vacht is erg gezond. Het uitsteken van de zijkanten van achter zijn de knietjes van de achterpoten. Hij/zij heeft dan de lange voeten onder de buik geplaatst.