Wat te doen aan katten overlast als praaten niet helpt wel op een dier vriendelijke manier?

Katten van de buuren

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
SingingCoyote13
3 jaar geleden
als ze op een plek komen waar ze niet mogen komen gebruik gewoon een waterpistooltje zeker met dit weer zou dat geen probleem moeten zijn. wel mogelijk is het beste als je even de eigenaar(s) hierover inlicht zodat ze weten waarom hun poes nat thuiskomt. lijkt mij dat ze je tuin dan beginnen te gaan mijden in de toekomst.
ohja wat de overlast precies is heb je niet beschreven.
TurfGraver
3 jaar geleden
Ja vreemde wereld dat katten vrij mogen hinderen.
Nog absurder dat je zelf moet investeren om overlast van iemands ander dier binnen de perken te houden.
Pieterke
3 jaar geleden
@ Rembrant: Op deze site staan wat tips waar je misschien wat aan hebt: https://www.milieucentraal.nl/in-en-om-het-huis/ongediertebestrijding/kattenoverlast/.
@TurfGraver: Helemaal mee eens!
Rieneke1
3 jaar geleden
Waaruit bestaat de overlast precies?

Antwoorden (1)

Er bestaan sensoren waar hoge tonen uitkomen (Nauwelijks te horen voor de mens) waar katten en ook knaagdieren een hekel aan hebben, dan komen ze niet meer in de buurt.