Tropische vis met gezwel, wat is dat en wat kan ik er tegen doen?

Een van mijn tropische vissen heeft een soort gezwel op zijn oog, als je goed kijkt zit er ook een blaasje op. Het begon met een andere vis die kreeg kleinere bultjes op zij lichaam, een soort wratten. En we hadden een middeltje gekocht tegen bacteriën schimmels vinrot etc. Hij is uiteindelijk overleden. Nu is er dus deze vis met een gezwel op zijn oog. Ik merk niet per se dat hij/zij er last van heeft maar het lijkt me niet prettig. Weet iemand wat dit voor ziekte is en of het te behandelen is? Met het andere oog is trouwens niets aan de hand.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Gebruik exit van easy life en het is binnen no time opgelost.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat is niet voor vissen maar voor planten en goede waterwaardes :/