Een kat terroriseert de buurt. Wat moet ik doen?

De kat valt iedereen en alles aan wat langs zijn straat loopt. Hij is niet van mij en met de baasjes valt niet te praten. Ik ben gisteravond samen met mijn hond zelf aangevallen door deze kat deze heb ik toen weggejaagd door te schreeuwen. Het is geen optie om niet meer langs de straat te lopen want het is daar een hondenlosloopgebied

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgende keer bij het uitlaten supersoaker of plantenspuit meenemen en het beest de volle laag geven. Dan los je niet het probleem in het algemeen op maar wel jouw probleem. Er zijn ook vrij kleine waterpistolen waar je een flinke straal water mee kunt spuiten. Dat schrikt hem wel af

Ga gewoon niet meer met je hond daarlangs en de zaak is opgelost. Je schrijft dat dat geen optie is want dat het daar een "hondenlosloopgebied "is. Nou, van een hondenlosloopgebied op zulk een plaats heb ik nog nooit gehoord. Natuurlijk verdedigt die kat haat territorium. Dat van het waterpistool is ook prima, maar dan bediend door mensen die de honden er mee afschrikken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100