mag een hond rauwe kippen gehakt eten?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.7K
Amadea
4 jaar geleden
Als jij zelf met de Salmonella bacterie besmet wilt worden...

Antwoorden (2)

Ja, dat mag. Als het gehakt vers is of direct vanuit de diepvries ontdooid is het geen probleem. Het kippenvlees wordt ook als een soort diepvriesworsten voor honden verkocht.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
je kan het beter even bakken, van rauw vlees in het algemeen kunnen ze wormen krijgen. Daarnaast mag je nooit iets eten of aan dieren geven wat rauw is en kip is. Dit kan namelijk voor salmonella zorgen !!!