welke bloemen mogen mijn konijnen eten die ik zelf kan plukken?

ik had madeliefjes en paardebloemen geplukt maar wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende interessante sites met opsommingen van planten die mogen en ook lijsten met giftige planten.

Paardebloemen mogen zeker en vast.
maar ook dille, distel, tuinkers,...
madeliefjes staan ook op een van de veilige lijsten
4 jaar geleden
Paardenbloem is prima, maar zorg dat je ze plukt op een plek waar er hoogstwaarschijnlijk geen honden of katten overheen hebben geplast.