Kan je 4 kippen houden ik een tuin van 100 vierkante km?

Ik heb kippen gehad en toen een tijdje niet meer, nu wil ik opnieuw kippen maar wel 4 in plaats van 2. Kan dat in een tuin van 100 vierkante km?
In reactie werd gezegd dat ik waarschijnlijk vierkante m bedoelde dan km. Ik bedoelde dat in plaats van vierkante km.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
ronron1212
4 jaar geleden
Je bedoeld100 vierkante meter
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Meer dan genoeg, daar past wel een hele kippenfokkerij op...

Antwoorden (1)

Ik betwijfel of je echt zo'n tuin hebt.
Reken minimaal één vierkante meter per kip, hoewel twee vierkante meter beter is. Dus 100 vierkante meter voor vier kippen is genoeg.
SimonV