Wat voor een hond is dit?

Hallo allemaal, ik heb sinds kort een hond geadopteerd uit Roemenië samen met mijn vriendin van een vrouw die honden van de straat red alleen wij hebben geen idee wat voor hond het is, het vrouwtje die de honden van de straat haald had zelf ook geen idee. Weet iemand wat voor hond ik heb?? Groetjes Dylan

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Gewoon een kruising van verschillende straathonden. Wil je echt weten wat voor bloed door dit hondje stroomt, kan je een dna-test laten doen. Kan verrassend zijn wat er uit komt.
jodyenboyke