Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is opticat premium junior te koop?

Ik heb op internet gezocht naar wat een goede voeding is voor mijn kittens. Ik kwam er achter dat opticat premium junior een goed alternatief is op de veel duurdere merken. In NL vond ik bij de Lidl alleen coshida junior, en lijkt qua verpakking ook precies op die van de opticat premium junior. Maar opticat brokjes zijn er niet. Heb in Duitsland (Emlichheim)gekeken bij de Lidl maar ook daar alleen Coshiba. Hoe kan ik toch in vredesnaam aan de opticat premium junior brokjes komen...heeft iemand een idee? Kan het het online besteld worden?

Graag alleen antwoord op de opticat en gaan andere merken!

7 jaar geleden
150

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Opticat Premium Junior is te koop bij veel dierenspeciaalzaken, online dierenwinkels en sommige supermarkten.
(Lees meer...)
Bronnen:
5 maanden geleden
Abcde
5 maanden geleden
Bij welke dierenspeciaalzaken, online dierenwinkels en supermarkten? Als je geen namen noemt, heeft misslobe niets aan je antwoord. Misslobe heeft gezocht en niet gevonden. Je bent vaak te vaag wat betreft de verkooppunten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding