Weet iemand wat deze bulten zijn op de rug van mijn hond?

Mijn hond is inmiddels 1 jaar. Vanaf pups af aan heeft ze deze bulten op haar rug.( Ze heeft er geen last van.)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (1)

Kan zijn: vetknobbeltjes, folliculaircysten, ontstoken haarzakjes, wratjes , talgklier hyperplasie , tumoren.
Vermoedelijk zijn het vetknobbeltjes, maar daar heb je de dierenarts voor nodig om de diagnose te stellen. Behandeling of niet, verwijderen of niet?

Beste @Cvvw hoe weet jij dat je hond er geen last van heeft? dieren verbergen zo lang mogelijk eventuele pijn.

Vraag: kom je nooit voor contrôle of de nodige spuiten bij de dierenarts? in 10 maanden niet geweest? Had je meteen aan de da kunnen vertellen wat hondje heeft. Had da meteen kunnen onderzoeken en mogelijk behandelen.
Ga maar beter na het weekend meteen naar de dierenarts. Succes hoor!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Helemaal juist @jodokus52 dierenarts mensen gaan naar de huisarts als ze wat hebben.