Heeft mijn kat haar poot gebroken?

Mijn kat heeft volgensmij iets op haar poot laten vallen, ze kan er niet op lopen en tilt haar poot op tijdens het lopen maar toen ze er perongelijk op ging staan viel ze neee. Ze miauwt niet als ik er aan zit of t voelt niet vreemd aan. Is het gekneust of gebroken.. kunnen jullie me misschien helpen ermee.. is mijn eerste kat dus ik weet er niks over.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je kat wat heeft dan kunnen wij dat hier niet zien. Ga naar de dierenarts als je kat wat heeft. Een mens gaat naar de huisarts. Dus morgen even langs de dierenarts.

Als je kat de poot niet kan gebruiken heb je goede kans dat het idd gebroken is. Dat is erg pijnlijk, en niet goed gezet kan je kat daar de rest van haar leven pijn aan houden. Uiteraard moet je hier deze ochtend mee naar de dierenarts, zoals je altijd dient te doen bij een serieuze verwonding of ziekte. Je kat heeft niet alleen behandeling van de poot nodig, maar ook pijnstillers (speciaal voor katten, paracetamol kan dodelijk zijn).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100