Heeft mijn kat haar poot gebroken?

Mijn kat heeft volgensmij iets op haar poot laten vallen, ze kan er niet op lopen en tilt haar poot op tijdens het lopen maar toen ze er perongelijk op ging staan viel ze neee. Ze miauwt niet als ik er aan zit of t voelt niet vreemd aan. Is het gekneust of gebroken.. kunnen jullie me misschien helpen ermee.. is mijn eerste kat dus ik weet er niks over.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Vandaag even naar de dierenarts! Door een pc scherm kunnen we niets doen natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
het is idd gebroken, omdat ze nog klein is weten ze niet of het in een gips moet of een operatie aan kan. Heel erg bedankt voor de reacties..
Rieneke1
4 jaar geleden
@Anoniem1233 , bedankt voor de update, en beterschap voor je poes.

Antwoorden (2)

Als je kat wat heeft dan kunnen wij dat hier niet zien. Ga naar de dierenarts als je kat wat heeft. Een mens gaat naar de huisarts. Dus morgen even langs de dierenarts.
4 jaar geleden
Als je kat de poot niet kan gebruiken heb je goede kans dat het idd gebroken is. Dat is erg pijnlijk, en niet goed gezet kan je kat daar de rest van haar leven pijn aan houden. Uiteraard moet je hier deze ochtend mee naar de dierenarts, zoals je altijd dient te doen bij een serieuze verwonding of ziekte. Je kat heeft niet alleen behandeling van de poot nodig, maar ook pijnstillers (speciaal voor katten, paracetamol kan dodelijk zijn).
Rieneke1
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Die kat moet met die breuk onmiddellijk naar de dierenarts raar dat dat niet gebeurd is. En menselijke medicijnen op dieren toepassen is pure dieren mishandeling en paracetamol is de grootste troep voor hond en katten 1 tablet is voldoende en je kat miauwt nooit méér. Zijn of haar nieren zijn nu naar de knoppen geholpen daar kan men gif op innemen.Novacam is een perfecte pijnstiller speciaal voor dieren. Mensen die niet op tijd naar een ongeval naar de dierenarts gaat met hun lieve trouwe huisdier is het niet waard om huisdieren te mogen hebben. In plaats van online te zitten vragen te stellen had dat beestje geholpen kunnen zijn. En als de rekening je in problemen brengt kan ik je gerust stellen dat er regelingen getroffen kunnen worden. En er bestaat ook nog zoiets als een dieren ambulance. Maar het belangrijkste is dat die kat met spoed naar de dierenarts moet ook ivm infectie. Even niet aan geld denken maar aan dat beestje die letterlijk kapot gaat van de pijn. Sterkte mevr.