Mijn kat bibbert en loopt wiebelend en ziet dingen niet goed wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ga direct naar de dierenarts.
Een kat laat pas zien dat hij ziek is als het ernstig is.
crispy
4 jaar geleden
Klinkt niet goed. Wat zegt de dierenarts?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nu naar de dienstdoende weekend dierenarts!
Dit klinkt niet goed en wachten tot maandag kan fout aflopen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Am5713 , wat zei de dierenarts? Hoe gaat t met de kat?

Antwoorden (1)

Allereerst: ik kan er met mijn verstand niet bij dat je niet per direct naar een dierenarts bent gerend met je kat. Arm dier.
Ik ben geen dierenarts, maar het lijkt me heel goed mogelijk dat je kat een hersenbloeding heeft gehad, veroorzaakt door hoge bloeddruk.
Hoge bloeddruk kan hersenbloedingen veroorzaken, blindheid, nierschade enz enz.
Hoge bloeddruk bij een kat is te behandelen, maar niet hier op Goeievraag, en ja het kost geld. Ga ajb met je kat zsm naar de dierenarts, voor er nog meer schade wordt aangericht.
Rieneke1
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Vooral met je eerste zin in je antwoord ben ik het roerend eens! Ik begrijp dat ook nooit.
Bel desnoods alleen even de praktijk om te informeren. Dat kost niets.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Plus van mij weer Rieneke.