hoe maak je een oudere agapornis tam

een ouder agapornis kan die nog tam worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ik hou de antwoorden in de gaten

Antwoorden (3)

Misschien heb je iets aan deze site!

http://www.parrotbunch.com/schreeuwen.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt eraan waar hij voorheen gezeten heeft
als hij in een gezelschapsvoliere heeft gezeten zal dit niet meer zo makkelijk zijn

maar heeft hij altijd binnen gezeten tussen de mensen dan is het nog wel mogelijk maar dit kost veel energie en tijd

en doe het in hele kleine stapjes en begin met het vertrouwen te winnen van de vogel
als hij in zijn kooi op je vinger komt zitten ben je al een heel eind op de goede weg

probeer hem daarna als hij op je vinger zit met je andere hand te benaderen en te strelen

maar denk wel niet alle vogels kun je tam maken of ze nu jong of oud zijn

veel succes en houd je ramen en deuren dicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in je vingers laten bijten, dat schept vertrouwen