Is afhankelijk van leeftijd en eventuele allergieën. Merknaam is vaak niet zo interessant, wel wat er zoal voor voedingsstoffen inzitten.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hij is 4 jaar oud en verder geen allergieën.
Mijn border krijgt momenteel carnilove vanwege het hoge vleespercentage.
Barf methode (vlees voeren) gaat ook maar dient vooraf goed onderzocht te worden en correct gedaan te worden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Is het een pup, geef hem dan eerst het voer dat de fokker geef en als je over wilt naar een ander merk, dan meng ik dit eerst. Slecht voer bestaat haast niet meer, omdat er wettelijke eisen worden gesteld. Er is op dit moment zoveel keuze en het meeste is pure marketing (we willen nu eenmaal het beste...).Voeren van een hond zit 'm in kijken naar: ontlasting (gezonde drollen, niet te veel en te vaak) gezondheid van de hond, en vacht. Je hebt geperste brok of krokante brok, sommige honden hebben zo hun voorkeur. Realiseer je dat veel merken in dezelfde fabriek gemaakt worden wel met hun eigen samenstelling. Heb onlangs een rondleiding gehad en die was erg verhelderend.....Mijn senioren doen het geweldig op een seniorenbrok van een "goedkoop" merk.
Een producent die erg open is over wat er in hun brokken zit is Prins, er zijn regelmatig rondleidingen in de fabriek.
jodyenboyke