Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

In een dierenwinkel.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Dierenspeciaalzaken verkopen vaak konijnen, maar niet vaak Vlaamse reuzen, vanwege hun grootte. Je kan informeren bij het plaatselijk asiel of knaagdierenopvang, je vindt hier niet alleen volwassen dieren, maar ook vaak kleintjes. Zoek anders op internet een goede fokker of kijk op Marktplaats voor particulieren met nestjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet kun je inderdaad fokkers vinden, als je goed zoekt! Hieronder een voorbeeld;

http://www.hooyer.com/vlaamsereuzen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de link een lijst met fokkers van de vlaamse reus die lid zijn van de Nationale Vlaamse Reuzen Club

leuke site ook wel trouwens :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dieren NOOIT uit een dierenwinkel halen !!
(ik ben dierenarts assistente, dus ik zie de ellende.)
Ik ken een fokker waar ik mijn vlamen vroeger vandaan haalde die heten familie Sipma, ik heb alleen helaas hun telefoon nummer niet meer, maar misschien dat je de naam op marktplaats hebt gezien. Als je op marktplaats zoekt, kijk dan wel echt naar een vlaamse reus fokker en niet iemand die zomaar een nestje heeft of iemand die meerdere rassen fokt.

Heel veel succes en plezier met het super leuke ras :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding