Wat kan ik doen me hamster heeft een bult in haar oor?

Het is een rode bult uit haar oor met opgedroogd bloed ze krabt er soms aan met het wassen. Verder oogt ze gezond en is ze net zo levendig als normaal. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Naar de dierenarts natuurlijk!

Antwoorden (2)

Daar zou ik gewoon mee naar de dierenarts gaan. Het is waarschijnlijk gewoon een wondje dat je hamster steeds open krabt, maar het is toch beter om het te laten controleren.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Naar de dierenarts! Het jeukt en dit kan wijzen op oormijt. Dit is echter niet schadelijk maar heel vervelend. Wat zou jij ervan vinden om heel de dag jeuk in je oor te hebben? Het zou ook iets anders kunnen zijn. Voor de meeste dingen is een medicijn. Maar rare bultjes zijn nooit goed.