Kan mijn dwergteckel een stuiterbal inslikken?

Ik ben stuiterbal kwijt die op een klein tafeltje lag.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat hangt een beetje af van hoe groot de bal is.
Maar mogelijk is het zeker. ( dan reken ik een gewoon balletje als een grote knikker )

Even ter informatie
Zo lang er geen klachten zijn dan kan je best afwachten tot het er natuurlijk uitkomt. Tweede keuze is zorgen dat hij gaat overgeven.
Als er geen verandering komt dan zal de vetrenair een kijkoperatie of een echte ingreep moeten uitvoeren.
Als er wel iets zichtbaar is aan het gedrag van het dier en er waarschijnlijk iets mis is, dan is meteen naar de arts gaan nodig.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor de informatie. Ik denk dat het balletje zo'n 2,5 cm doorsnede heeft.