Zijn mijn black mollys zwanger?

Ze zijn inmiddels al 1 tot 2 weken dit formaat. Buik is uitgerekt en lijkt een beetje zilver grijs te worden.
Iemand enig idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb wel enig idee. Een Black Molly is ongeveer 28 dagen zwanger. Dus de periode die jij aangeeft, kan heel goed. Ik neem aan dat je zwarte Black Molly's hebt? De buik wordt dan inderdaad grijsachtig, want dat is het geboortekanaal. Natuurlijk hoort er ook en dik buikje bij. Ik weet niet of je al lang een aquarium hebt? Let er wel op dat de Black Molly levende visjes baart. Deze worden graag opgegeten door andere vissen. Indien je genoeg beplanting hebt, zullen er genoeg overleven. Eventueel kun je het betreffende visje/visjes separaat zetten in het eigen aquariumwater. Ik weet niet hoe groot jouw bak is? Ik heb goed gezocht naar een zwarte Black Molly die hoogzwanger is met een duidelijk grijs geboortekanaal. Kun je de foto vergelijken. Veel plezier. Is echt leuk als de kleintjes geboren worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100