Welk ras is mijn kitten?

Sinds kort heb ik er een kitten bij, een meisje Lilly. Ik vraag mij af wat voor een ras zij is.
Het gaat hier om de witte met bruine vlekjes vooraan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Zeker geen raskat,eerder een lapjeskat en dus een mengeling van allerlei huis-tuin katten.
fremar
5 jaar geleden
Zolang er geen Stamboom bij geleverd is, mag je niet van een raskat spreken. Deze kat doet mij echter sterk denken aan een Turkse Van. Zoek hem eens op op de computer en kijk of er gelijkenis is. Ook de karaktertrekken vergelijken. Een van de kenmerken van een Turkse Van is zijn liefde voor water. Hij kan met een poot vissen uit het water slaan en vangen. Misschien is het een mix.
Ivana
5 jaar geleden
Rieneke1
5 jaar geleden
Denk eerder gewoon een htk katje zonder enige link naar een Van.