Mijn hond heeft nogsteeds wormen hoe komt dat?

Mijn hond heeft nogsteeds wormen en ik heb hem 2 dagen geleden nog ontwormd en ik vind het erg vreemd hij bibberd nog schuift nog en probeerd steeds bij zijn achterste te bijten. Wie weet wat ik nu moet doen want ik ben eigenlijk bang dat ik het ook ga krijgen als het niet zo snel mogelijk wordt opgelost. (Ik was me handen wel steeds als ik hem aanraak)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Anaalklieren
Naar de dierenarts. Als je wel pillen geeft dan kan sprake zijn van iets anders. Bv de anaalklieren zitten vol en moeten geleegd worden. Maak nog een afspraak voor vandaag, niet mee wachten!