Welk hondenras is dit?

Weet iemand wat dit voor hondenras dit is?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Z512099
5 jaar geleden
Mogelijk een kruising tussen een Shih Tzu en Maltezer...
Ivana
5 jaar geleden
Om het te kunnen zien heb je meer nodig. Lengte van de oren, hoogte en dikte van de poten. Ruglengte enz. Het enige wat je kunt zien is de kop, waardoor je bepaalde rassen kunt uitsluiten. Het is dus geen poedel en geen teckel, geen naakthond of bouvier. Evenmin een herdershond of whippet. Wat je wel weet is dat het een langhaar is met flaporen, maar welke maat is hier echt niet te zien, ook niet omdat je de leeftijd niet weet. Moet hij nog groeien, of is hij al uitgegroeid? Allemaal vragen. Zou een pup soft coated wheaten terriër kunnen zijn, of een onbekende kruising. Heb je deze foto zomaar ergens opgepikt en wil je het weten omdat je het een leuk dier vindt?
Voor een leuk dier moet je ook het karakter kennen en dat hoort vaak bij het ras.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Waarom wil je dit weten. Is het jouw hond?
Zo ja, áls je hem/ haar al hebt, waarom je je zelf nu pas dit afvragen ? Elk ras heeft zijn eigen 'plus' en ' minnen'.
Moet je voor je een huisdier aanschaft, weten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Is zo als ik het zie een maltezer leeuwtje

Antwoorden (1)

Lijkt op een mathezer leeuwtje maar zeker weer ik het niet