Wie weet wat leuk is om te geven aan een dierenartsenpraktijk.

Wie weet wat leuk is om te geven aan een dierenartspraktijk?
Omdat wij een flink aantal niet plaatsbare en zieke dieren van de Dierenbescherming hebben geadopteerd zijn we daarom ook regelmatig voor controlle ed bij onze dierenartsen.
Al jaren komen we daar en kopen ook speciaal dieet voer voor alle dieren, we krijgen korting en ook hebben we een aantal keren gratis behandelingen voor onze dieren gekregen...
Als blijk van waardering willen we graag iets terug doen maar weten niet zo goed wat.
Een leuk cadeau waar alle dierenartsen en medewerkers iets aan hebben, wie weet wat we kunnen geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Geef gewoon alle medewerkers iets lekkers, zodat ze weten dat hun hulp wordt gewaardeerd. Merci bijvoorbeeld, de naam zegt het al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een opgezette vogel voor in de praktijkkamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee. wij van de dierenambulance/dierenbescherming gaven hele kerstpakketten zelf samengesteld met dingen waarvan we wisten dat ze ze leuk vonden.

succes .

Toegevoegd na 37 minuten:
misschien kan je stiekem eens vragen wat voor wijn ze drinken ( tussen neus en lippen door)
en waardecheques zijn altijd goed.
maar als da db heb je niet veel geld, dus koop iets leuks en goed bedoelt, dat vinden alle mensen leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerste wil ik even duidelijk maken dat het niet gaat om het cadeau, maar dat je iets wil terugdoen. Een klein geschenk kan al veel doen, denk aan iets lekkers inderdaad, een roosje of iets dergelijks, maar geef niet teveel geld uit, het gaat meer om het gebaar, geef ook geen prul, want dat komt ook weer een beetje 'onverschillig' over.

Koop maar gewoon iets liefs,kleins, iets wat je je man bijvoorbeeld als klein cadeautje zou geven :)

Dan is het gebaar echt wel duidelijk, denk aan;

- iets kleins lekkers
- een roosje
- een kleine cd misschien?

Succes héh, goeie vraag trouwns. Ik zal hem markeren als goeie vraag! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
van die kleine gebaar cadeautjes houdt iedereen wel denk ik zo, zowel dames als vrouwen, succes nogmaals!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een grote pot drop / snoep waar iedereen uit kan pakken. Doe er een kaart bij waarin je je waardering uitspreekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk kunstwerk voor in de wachtkamer.
Een spiegelklok met het logo en de naam er in gegraveerd.
Iets lekkers voor de medewerkers (laat oliebollen bezorgen op oudjaar).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor alle medewerkers een fles wijn met daarop een zelfgeprint etiket met een foto van jullie dieren erop.