Waar kan ik grote verpakkingen zachte hondenbrokken vinden?

Hoi!
Ik heb een hond van 8 jaar (Bearded collie) die erg slecht eet.
Ze is altijd al kieskeurig geweest en ik heb werkelijk alle merken en soorten voer geprobeerd van dure premium merken tot de goedkope supermarkt huismerken.
Ze eet alleen als het echt moet geloof ik, hierdoor wordt ze aan de dunne kant en ik wil graag dat ze beter eet.
Ik ben er achter gekomen dat ze de zachte brokken van verschillende supermarkt huismerken wel lekker vind, alleen deze zakken zijn altijd maar in zakken van 1,5 kilo te krijgen.
Weet iemand waar ik grote zakken van zachte hondenbrokken kan kopen?
P.s. Hondenbrokken geweekt in water eet ze ook niet.

Alvast bedankt!
Edit: mijn hond is onlangs bij de dieeenarts geweest en gezond ook qua gewicht zit ze binnen de marge, ik heb alleen liever dat ze wel lekker eet en ze mag wel iets zwaarder worden. Ik denk dus dat ze brokken gewoon niet lekker vind, hondenkoekjes eet ze wel graag en ik denk dat ze de zachte smulbrokken prefereert omdat die wat meer smaak hebben.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ben je wel naar de dierenarts geweest? Er kan van alles aan de hand zijn, zoals problemen met het gebit waardoor je hond pijn heeft met eten.
...Ze eet alleen als het echt moet... ze wordt aan de dunne kant ... dieren laten pijn niet zien en dit kan dus een indicatie zijn. Ga svp naar de dierenarts, laat je hond nakijken en daarna is er misschien geen eet-probleem meer. Heb je natvoer al geprobeerd?
Maak morgen een afspraak, doe het voor je hond.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@jodokus52 Bedankt voor je reactie en bezorgdheid.
hond is onlangs bij de dierenarts nagekeken en is helemaal gezond.
De dierenarts gaf aan dat het prima is als ze het zelf zo regelt.
Alleen heb ik natuurlijk liever dat ze wel gewoon lekker eet en ze mag wel iets zwaarder worden, vandaar mijn vraag.
Natvoer is ook geen succes gebleken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oh fijn, Renske! ja maakte me zorgen, niet iedereen denkt meteen aan mogelijke medische problemen.
Inekez1
5 jaar geleden
Er is een reden voor dat de zachte brokken niet in grote zakken worden verkocht. Zet maar eens een kleine, aangebroken zak twee weken weg. Je hond zal die bedorven brokken ook niet meer lekker vinden. Kijk eens of je via internet kunt bestellen, bijvoorbeeld bij zooplus.nl
Als je in 1 bestelling 20 kleine verpakkingen kunt kopen dan is dat voordeliger dan elke week naar de supermarkt.

Antwoorden (4)

Als je echt goede brokken wilt kun je het bij een hubo proberen,en als je wil dst ze weer gaat eten:
Laat m zitten en doe zijn bak vol,zodra hij mag eten wacht je een kwartier af wat hij doet als hij niet verder eet die bak gewoon weg zetten en de volgende dag geen eten geven.als je dan de dag daarna eten geeft dan zal hij wel eten en op den duur flikt ie het niet meer om niet te eten want dan is zijn bak weg. Je kan ook als variant een beetje jus over de brokken heen doen dan is het ook zo weg
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zal u een dag zonder eten zetten omdat het voedsel niet voldoet aan wat u wenst.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het iz geen mens theod het is gewoon een hond en die kan tegen een stootje
Jumper dierenwinkel en webshop heeft wel hondenbrokken in groot verpakkingen o.a. 12, 14 kilo en 15 kilo. Geen idee welk merk je zoekt, maar beide bronnen geven Jumper produkten aan, bij Google met name ...zachte... hondenbrokken.
Hoop dat je slaagt, succes.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De beste hondenbrokken aangepast aan het dieet voor uw hind kunt u bij uw dierenarts krijgen, ook in groot verpakking.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Rieneke1
5 jaar geleden
Dat betreft medische dieetbrokken, en dat is de vraag niet. De vraag gaat over zachte hondenbrokken voor een kieskeurige hond zonder een medisch probleem.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Rieneke.
De meeste dierenartsen hebben ook dergelijk voedsel op voorraad, moeten ze wel als ze de kop boven water willen houden.
Misschien een beetje laat, maar voor de volgende die dit leest, wolf of wilderness heeft ook een soft variant, verschillende smaken. Mijn hond heeft hetzelfde probleem. Erg kieskeurig. Maar deze brokken gaan er goed in. Verkrijgbaar in 15 kg zakken bij zoo plus.