welke andere soort(en) vissen kan met 2 normale goudvissen overweg in een 54 liter aquarium?

of is het niet verstandig om er nog meer vissen bij te doen? want het aquarium ziet er zo groot uit voor hun alleen.
Die reactie van 50 liter per vis lijkt mij beetje heel veel en dan nog de meeste sites die ik vind staat dat ongeveer per cm vis een liter moet zijn natuurlijk doet een mens met een beetje hersens meer dan dat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
Inekez1
5 jaar geleden
Volgens deze site hebben goudvissen ongeveer 50 liter water per vis nodig. Jij hebt 54 liter voor 2 vissen, je aquarium is dus niet 'veel te groot voor hun alleen'.
Ziet het er te kaal uit, zet dan wat plantjes en stenen o.i.d. in je aquarium.
Z512099
5 jaar geleden
Je kunt er een 3 tal mannetjes-guppies aan toevoegen, eventueel.

Antwoorden (1)

Geen enkele!

Die 1 cm per vis is voor kleinere tropische vissen...

Zoek eens op internet hoe je een GOUDVIS moet verzorgen, deze dieren hebben een hele andere verzorging nodig en een grote bak.

Als je de goudvissen goed verzorgt zul je heel leuk gedrag van ze tezien krijgen en jarenlang plezier. Op deze manier niet.