Zijn er Korat katten in Nederland?

Ik wil later een Korat kat kopen, alleen ik heb alleen fokkers in België gezien. Heeft iemand een idee of ze ook hier gefokt en verkrijgbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
ronron1212
5 jaar geleden
In Nederland worden deze katten niet gefokt.
Ivana
5 jaar geleden
Ze worden in Nederland ook gefokt: https://www.kattenplaza.nl/fokkers/18
Mocht het desbetreffende adres op dit moment geen kittens hebben, dan kunt u vragen naar adressen/telefoonnummers van collega-fokkers van dit ras!
tinus1969
5 jaar geleden
En waarom zou je niet naar België rijden?
Erna55
5 jaar geleden
Je wilt "later" een Korat kat kopen.
Het lijkt me handig om "dan" te informeren....
ronron1212
5 jaar geleden
@Ivana lees je link eens goed Belgie is het adres voor een fokker.

Antwoorden (1)

Zie www.korat.nl. Er wordt welgeteld 1 fokker in Nederland vermeld, cattery Kerryon in Emmeloord.