Hoe kan ik het leven van mijn gerbils leuker maken?

Ik heb 2 mannelijke gerbils en ik zou graag willen weten of ik nog iets kan toevoegen aan hun hok of kan doen om hun leven nog wat leuker te maken.

Ze hebben een hok van 35 cm hoog 40 cm diep en 1 meter lang

Ze hebben een zandbadje, een wip-wap, een plateautje met hun voerbakje, een tunnel, een cocosnoot, een huisje en een drinkfles. Er is nog genoeg plek over om het hok nog bij te vullen.

Hun hok is gevuld met 25 cm zaagsel en stro.

Ik heb gemerkt dat de nagels een beetje lang worden, misschien is daar nog wat tegen te doen? (Zelf knippen durf ik niet goed)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zie onderstaande link van LICG. Klik op het knopje huisvesten. Een rad is wel leuk om te hebben alleen zorg er dan wel voor dat de staarten er niet tussen kunnen blijven zitten. En ook zoiets simpels als wc-papier kunnen ze al leuk vinden!