Ik ben 18 jaar getrouwd geweest en geschekden in 1994. Wat moet ik doen als Mijn ex man niet wil meewerken aan het halveren van het pensioen?

Ik heb recht op de helft van zijn pensioen van de 18 jaar

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is dit ook geregeld in het echtscheidingsconvenant en bij het pensioenfonds?

Zo ja dan kan je na dat je meerdere brieven hebt gestuurd naar je ex met verzoek mee te werken dit afdwingen via de rechter.

Een advocaat kan je daar bij helpen. Meestal sturen die ook eerst een brief in hun naam wat vaak al helpt en is een rechtszaak niet nodig.

Wanneer je een laag inkomen hebt kun je evt een advocaat op toevoeging krijgen. Die kun je aanvragen via het juridische loket