Mijn hamster maakt een raar geluid en ik hoop dat jullie het mij kunnen uitleggen?

ik heb mijn hamster nu al iets langer dan 2 jaar en ik haal haar vandaag uit haar hokje toen ik inneens opmerkte dat ze tijdens het ademhalen een vreemd geluid maakte.

na ongeveer 5 minuten haar rustig aaien stopte het weer, maar op het moment dat ze van mijn hand af een beetje in mijn badjas vescholen lag begon het weer, maar dan erger dan eerst.

het geluid verschilt een beetje tussen een snotterend geluid en een piepend geluid

ik heb haar daarna in het hokje gelegd dat ik heb gemaakt voor haar van een kartonnen doos en toen stopte het weer, maar ik merkte wel dat ze minder kracht heeft dan normaal gesproken (bijvoorbeeld als ze graaft in de papiertjes op de grond heeft ze heel veel moeite ze op te tillen)

ik vind het heel erg eng, omdat ze natuurlijk al aardig oud is en hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Rieneke1
6 jaar geleden
Longontsteking? Ik zou vandaag nog even naar de dierenarts gaan voor antibiotica.

Antwoorden (1)

Als het kan zo snel mogelijk naar de dierenarts.
Als dit niet lukt hoop ik voor je dat hij de nacht haalt. Sorry....

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ook nog of hij heeft gepoept en gedronken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ook nog of hij heeft gepoept en gedronken!