Waarom trilt mijn hamster met oortjes en kop als ik haar aai?

Ik heb mijn hamster al ongeveer 5 maanden en ik kan haar soms aaien als ze in haar kooi zit maar als ze op mij zit dan wil ze niet geaaid worden maar eerder weglopen weet iemand waarom? Ik heb nog een vraagje, als k mijn hamster op de grond leg loopt ze direct weg als een speer! Ze raced echt weg alsof ze wil ontsnappen? En mijn laatste vraagje is: als ik mijn hamster aai is ze helemaal relaxed met de oogjes dicht maar dan trilt ze vaak hard met haar oortjes en kopje? Is het omdat ze het leuk aaien vind? Of vind ze het aaien dan juist niet leuk? Of is er een andere reden? Wie mij op deze vragen antwoord kan geven ben ik echt heel dankbaar!!!!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

nou ik had dat ook maar dat is zon fase bij mij van misschien een week of twee ik denk dat je misschien een te kleinhok hebt of misschien til je de hamster niet genoeg of is er een kat in de buurt nou er zijn zoveel verschillende redenen wat ik zou doen is naar de dieren arts gaan die weet het beter dan ik maar ik heb nog een tip voor je

neem je hamster lekker op schoot met een warme deken dus wat je doet is je gaat zitten op de bank in de kleermaker zit en legt het dekentje erin als een mandje en leg je hamster erin maar doe het op een rustige plek en niet met andere mensen om haar of hem heen en aai hem maar lekker zacht en vertel hem over je dag en als je dat ongeveer een week elke dag een half uur tot uur doet dan is die misschien wat meer aan je gewend nou ik hoop dat je hier iets aaan hebt en als dat niet werkt zou ik naar de dierenarts gaan
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Je verhaal is onbegrijpelijk.