Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe los ik de heibel tussen mijn gerbils op?

Ik had eerst twee gerbils, die konden goed met elkaar opweg. Toen is er eentje ontsnapt en gedood door mijn kat. Nu heb ik een nieuwe gekocht die uit een ander hok van de dierenwinkel kwam, dan waarvandaan die andere kwam. De nieuwe is ook ouder. Nu rennen ze telkens achter elkaar aan en de oude (diegene die ik als eerste had) springt telkens helemaal tegen het plafond van het hok aan en gaat echt helemaal door het lint. Wat kan ik hier aan doen? Ik vind het erg zielig dat hij telkens helemaal tegen het plafond aan springt en achterna gezeten word...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
770

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik weet niet hoelang dit al gebeurt, maar het kan zijn dat ze gewoon nog steeds de rangorde aan het beslissen zijn. als het echt te erg wordt stel ik voor om ze apart te houden en het later weer te proberen. ze gelijk bij elkaar te zetten gaat heel vaak mis, maar ze af en toe aan elkaar laten wennen totdat het goed gaat is beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding