de hond van mijn oma doet raar, wat moet ik doen?

De laatste paar dagen doet de hond van mijn oma heel raar. Ze wil geen eten van mijn oma aannemen, maar als ík een koekje geef, eet ze die wel op. Ze zoekt veel aandacht bij anderen, zelfs bij vreemde mensen, wat ze anders nooit deed. Ze maakt rare geluiden tijdens ademhalen, maar misschien is dit van de warmte. Weet iemand wat er met haar aan de hand is?
Ze is een teefje van 6 jaar. Ze is een boemer.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
plotselinge gedragsverandering is altijd een reden om naar de dierenarts te gaan.
Z512099
6 jaar geleden
@Ritsuka, het is de oma.
Rieneke1
6 jaar geleden
Wie zegt dat het aan oma ligt? Eerst maar eens naar de dierenarts, dan kan er verder gekeken worden.

Antwoorden (1)

Boomers zijn slimme hondjes en die voelen instinctief aan of er iets niet klopt. Ga met je oma naar de dokter want ik vermoed een beginnende dementie.