wordt een kat blind door lichtlamp?

ik was net op het balkon in het donker aan het zoeken naar mijn kat,
dat deed ik met met een spaarlamplicht dat kleur geeft in patronen,

daar kan de kat toch niet blind aan worden?

was niet erg sterk licht en voor paar seconden maar zal het niet weer doen
?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee hoor, dat zal best meevallen, maak je geen zorgen. Een kat kan zijn pupillen ook verkleinen zodat er minder licht in komt