Wat is er met het oog van mijn hamster aan de hand?

Ik zie net ineens dat mijn hamster iets op/aan zijn oog heeft. Hij is al twee jaar oud maar loopt nog goed rond, eet goed en drinkt ook goed. Kan de dierenarts hier iets mee of is zn einde nabij..?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Daar kan de dierenarts zeer zeker iets mee. Waarschijnlijk krijg je een zalfje mee wat je een week lang meermaals per dag moet aanbrengen. Straks meteen even bellen, dan is het leed voor je hamstertje snel geleden. Je zal er hoogstwaarschijnlijk wel even heen moeten met het diertje om na te gaan of het oogje allee

Toegevoegd na 1 minuut:
of het oogje alleen ontstoken is of ook beschadigd. In het laatste geval is het namelijk zaak een iets ander zalfje mee te geven dan in het eerste geval.
Rieneke1
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Plus! De dierenarts kan je hamster helpen. Ga maar gauw vandaag!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb net de dierenarts gebeld, kan er vanmiddag om 3 uur terecht.
Rieneke1
6 jaar geleden
Fijn ashleylobi, succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goed zo! We lezen hier regelmatig anders. Goed bezig!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je bent echt goed bezig ga zo door suc6 met je hamster!