kun je konijnen makkelijk buiten houden ?

hoor dat ze graven en dan buiten het hek komen en dan lopen ze weg ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik had mijn konijnen ook buiten, maar dat is zeker niet makkelijk. Als ze op zand of gras lopen moet je gaas onder de grond doen (ook aan de zijkanten) zodat ze zich niet uit kunnen graven. Mijn konijnen waren daarvoor al eens ontsnapt. Uiteraard hoeft dit niet als ze op stenen lopen.
Ook moet de ren bovenaan afgesloten zijn, anders kunnen roofdieren (steenmarters) ze pakken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet dan inderdaad of tegels in de ren leggen zodat ze niet kunnen graven. Er zijn ook open tegels. Of je zorgt dat het gaas of hekwerk diep genoeg is, zodat ze er niet onderdoor graven.