welk huisdier past bij mij?

ik ben student en ben 5 dagen per week bezig met mijn studie door middel van school of stage. de avonden heb ik gewoon tijd. ik woon op mezelf in een klein appartement. ik wil graag een dier waar ik ook aandacht van krijg dus geen vissen of dergelijken. de weekenden heb ik gewoon de tijd. ik zat te denken aan een hond of kat maar omdat zij zo langs alleen moeten blijven vind ik dit zielig.

is er misschien iets dat ik in het weekend op iemand zijn dier kan oppassen of iets in die richting?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou in het plaatselijk krantje kunnen aanbieden in je vrije tijd op hond of kat te kunnen oppassen. Dat levert plezier en een klein inkomen op. Je kan je ook aanmelden bij Hondenoppas.nl en meld je aan, dan kan je zelf ja of nee zeggen als men je hulp kan gebruiken. Je maakt dan zelf een afspraak.

Een hamster zou een goed idee zijn -ze leven s'avonds/s'nachts - als je een goudhamstertje neemt heb je een rustige lieve hamster die heel snel tam is en gewoon op je bureau kan zitten. -ze houden van knuffelen en van lopen in een hamsterbal Dit is allemaal uit mijn eigen ervaring!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100