Bestaat er een kattenluik voor een binnenmuur van 15cm dik?

We willen graag een kattenluik van de gang naar de woonkamer maar in de deur is geen optie dus is besloten om er een in de muur te plaatsen. Nu is het zo dat deze muur een dikte heeft van ca. 15cm. Ik heb al gezocht naar verschillende luiken maar de meeste hebben een te korte tunnel of kosten meteen €70,-

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
dudemeister
7 jaar geleden
ik had ooit een luik met daarbij een soort plastic buis die je op maat kon snijden voor de dikte van de deur dus die 15 cm van jouw muur moet lukken.
Dacht van Staywell

Antwoorden (1)

Wij hebben er een, die bestaat uit een voorkant(val klep) en een achterkant, om met schuif af te sluiten/af te werken. De muur dikte maakt dus niet uit, je hebt zelfs in principe alleen het klep deel nodig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kosten ong 15euro