kater vraag

in ons ouderlijk huis hadden we 2 katers ze zijn nu 1 jaar oud.
ze zijn namelijk bij mijn schoonvader gebleven.
de rode kater weegt nu 10 kilo!
aangezien hij pas een jaar oud is en heel groot vraag ik me eigen af of hij nog groeit?
het is een huis tuin keukenkat zeggen ze.
zou hij nog zwaarder en breder of groter worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mandy, even een tip: probeer gewoon een vraag te typen in plaats van enkel 'kater vraag' of 'kitten vraag'. Ik zie dat je dit consequent zo doet, maar het staat heel slordig en is ongewenst. Er staat ook niet voor niets 'Stel hier je vraag'. Voor trefwoorden zijn andere plaatsten om ze in te vullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh waar ken ik die trefwoorden invullen dan?
ik doe hier pas een week mee ofzow en heb alles nog nie onder de knie vorig keer stelde ik een vraag en die was blijkbaar te lang dus weet even niet hoe ik dit moet vragen...
hoe kan ik het beste vragen dan alle tips is welkom met andere woorden hoe kan ik een duidelijk maar korte vraag stellen?
Rieneke1
14 jaar geleden
in dit geval had je bijv. kunnen vragen: wanneer is een htk-kat uitgegroeid?
maar het is idd niet altijd makkelijk je vraag goed te formuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou bijvoorbeeld kunnen vragen: "Kan een kater van 1 jaar nog verder groeien?" Dan kun je bij de uitleg hetzelfde verhaal kwijt als nu. Het is de bedoeling dat mensen op de overzichtspagina al kunnen zien wat je vraag is, zodat ze kunnen zien of ze hem kunnen beantwoorden/interessant vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik moet het nog onder de knie rkijgen het is niet zo dat ik kortaf wil zijn ;).
ik leer het wel komt helaam goed:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel suzyQ en rieeneke en
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niets! Je kunt het beschouwen als tips, niet als standje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat doe ik zowiezo.
Ik zeg altijd je kan pas leren als iemand ook verteld wat je beste kan veranderen ;)

Het beste antwoord

een htk-kat is officieel uitgegroeid met twee jaar.
niet dat hij het komende jaar nog erg hard zal groeien, maar helemaal uitgegroeid is hij dus nog niet.
overigens vind ik 10 kg erg veel voor een htk-kat, ook al is hij stevig gebouwd.
je hoeft de ribben van een kat niet te zien, maar je moet ze wel makkelijk kunnen voelen.
het zou verstandig zijn zijn voedselinname wat in te perken, en geen extraatjes meer te geven.
je zit per slot niet te wachten op een kat met suikerziekte, of pijnlijke gewrichten.
Rieneke1
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou zo maar kunnen dat de betreffende kat uitzonderlijk groot wordt, maar ik zou zeker even met hem naar de dierenarts gaan. 10 kg is wel heel veel voor een kat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo stuivertje,
Mijn schoonvader is al een keer geweest de dierenarts heeft hem gewogen en zei dat hij verder helemaal gezond was.
Maar dat hij een flinke kat was hij dacht zelfs dat er een ras in hem kon zitten maar welke weet hij niet.