puppy nagels scheef..

hallo,
mijn zus heeft een puppy gekocht tot mijn verbazing zag ik dat zijn nagels scheef staan..
blijf dit zo of groeien die vanzelf recht.
zo niet kan dit problemen geven voor de pup?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft je zus dat niet gelijk bij de fokker nagevraagd bij het afhalen????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijkbaar niet ik weet niet of ze het zelf al gezien heeft het zijn ook zulke kleine nageltjes:S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar is hier geen zinnig antwoord op te geven....
Ze heeft toch de pup al minstens zo'n 4 x eerder gezien bij de fokker, voordat ze hem afhaalde...dus ik neem aan, dat ze dit al heeft gezien en besproken met de fokker. Als ze hem van Marktplaats of zo'n ellendeplek vandaan heeft, is ze gewoon héél erg dom geweest, en heeft zij bijgedragen aan erg veel dierenleed, om te beginnen van de moeder van haar pupje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze pup heeft een stamboom het is een engelse stafford niet dat ze heel scheef staan maar wat naar buiten toe.
mijn vraag is of dat hoort bij een pup dat het nog recht gaat groeien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt ook een stamboom, mandy. Het enige wat een stamboom zegt, is dat de afstamming van de hond bekend is. Het Nederlands Hondenstamboek controleert niet of fokkers ethisch te werk gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan moet me zus maar fokker terug bellen ik vond ook al dat het niet klopte maarja zoals ik al zeg is nie mijn pup ik heb pup nooit eerder gezien

Het beste antwoord

Ik vrees dat het zo zal blijven. Waarschijnlijk is de pup doorgefokt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij heeft wel stamboom enzo maarja je weet nooit bij mensen natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zegt niets, als je kijkt naar die hondententoonstellingen, zitten er ook honden met stamboom tussen die door gefokt zijn maar per ongeluk een mooi uiterlijk daardoor hebben gekregen. Deze dieren hebben vaak wel last van andere lichamelijke problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stamboom zegt inderdaad niets over het doorgefokt zijn van een hond! Zie de volgende site voor een uitleg van wat een stamboom is: http://www.hondenplaza.nl/page/infostamboom.php