Wat is een goede algeneter in mijn aqarium ?

De bak is 80 breed 48 hoog ze mogen niet groot worden en vriendelijk zijn tegen mijn andere vissen en niet druk in de bak rondvliegen de fotos zijn niet mooi want erg schoon water wel wat troepop bodem en op ramen vandaar de vraag.bvd

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Vermits het aquarium niet al te groot is, zou ik eerder zoeken naar een kleiner blijvende soort zoals de Otocinclus Affinis.
Hij wordt slechts tot 6 cm groot, hij gaat ook niet gelijk andere medebewoners aanvallen, hij is zeer vredelievend.
Deze dwerg is een geweldige algeneter, zorg voor wat schuilgelegenheden, hij houdt van helder water, op de foto te zien is dat geen probleem.
Hij past heel goed bij uw Neons, ze komen beide uit Zuid-Amerika en willen ongeveer dezelfde water - waarden.
Z512099
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Top dank voor je antwoord er zijn schuilplaatsen genoeg stenen planten dat komt goed.
Is hij regelmatig bij een goede specalist te krijgen?
Z512099
8 jaar geleden
Het is een bekend visje, een goede aquarium-speciaal-zaak moet ze hebben, of ze kunnen het bestellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank plus al van mij
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Top antwoord dus vandaar