Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze kitten, gisteren avond begon hij te krijsen en er liep bloed uit z'n rechter oortje. Vandaag valt hij soms om (evenwichtsorgaan)wat kan dit zijn?

We hebben gisteren avond meteen de dierenarts gebeld en hebben pas vandaag om 17:00 een afspraak. Ik maak me hele ernstige zorgen dat dit misschien tot de dood kan lijden?

Weet iemand wat dit misschien kan zijn..?

Ik was al aan het denken misschien is hij gevallen op het moment dat ik er even niet was?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
861
Erna55
8 jaar geleden
Je zult moeten afwachten wat de dierenarts zegt nadat hij is onderzocht.
jodyenboyke
8 jaar geleden
Mhmm, vreemd dat je niet direct terecht kon, lijkt me toch echt een spoedgeval.
Rieneke1
8 jaar geleden
Ik vind het HEEL bizar dat je niet meteen terecht kon. Het lijkt me verstandig om van dierenarts te veranderen.
Inmiddels ben je er al, laat je nog even weten hoe of wat?
Beterschap met het kleintje.
Rieneke1
8 jaar geleden
Het zou trouwens een gemene ontsteking kunnen zijn. Voortaan als je je zorgen maakt erop staan dat je kan komen, of anders een andere dierenarts bellen.
Z512099
8 jaar geleden
Wat had de kitten nu ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hy kan gevallen zijn en daar hersenbloeding vangekregenhebben maar bloed uit zijn oor,misschien heeft iemand hem iets aangedaan.Hoop dat alles goed gekomen is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het is mogelijk dat er een ontsteking in zijn oor zit of dat zijn oor verstopt zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding