Hoe maak ik een speel/slaap kokosnoot voor Agapornissen?

Ik wil een kokosnoot, waar mn beesies in kunnen zitten, in de kooi hangen. Hoe maak ik dat,zonder dat het gaat schimmelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de dierenwinkels zijn er zat te koop.
Of ben je gek op klussen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil wel een foto zien, van hoe ze nu zitten!??;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb al veel speeltjes gekocht. Maar alles is belachelijk duur, het leek me leuk om zelf wat speeltjes te maken :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@asjml:als ik tijd heb plaats ik misschien een foto
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vriendelijk;-)
+1 gaat dan niet meer, want die heb je al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je maakt ze blij met een washandje een beetje strategisch creatief opgehangen enzo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef ze verse wilgentakken. Daar zijn ze gek op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tips.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke avatar,asjml :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, weer een andere.

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen: Gewoon halveren en erin hangen. Kans is groot dat ze er eerst lekker van gaan eten. Mocht het dan lichtelijke tekenen van schimmel gaan vertonen, dan kun je het eruit halen, de kokos losschaven, noot drogen en weer ophangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een goed idee! Als ik de noot halveer,stroomt de melk er dan uit? (Domme vraag misschien,maar heb nog nooit een kokosnoot klaargemaakt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar die kun je opvangen in een glas. Is best lekker, vooral als het buiten heel warm is. Je kunt dan de kokosnoot van binnen nog even deppen, zodat die iets droger is, dan schimmelt het ook minder snel. Wat voor een agapornissen heb jij trouwens? Ik had destijds een personata.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha 'gewoon halveren' :-) we hebben staan hakken. Uiteindelijk een gat eruit geslagen en toen in de kooi gelegd. Ze vinden t maar een raar ding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh sorry, die informatie had ik je ook nog wel even kunnen geven uiteraard. Met dank aan mijn vriendjes en vriendinnetjes van GV:
http://www.goeievraag.nl/vraag/manier-kokosnoot-openen.17046
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niet. Alsnog bedankt!