Bestaan er merken diervoeder, waarvan het zeker is dat er geen dierproeven voor gedaan worden?

Voor zowat alles schijnen er dierproeven gedaan te worden. Ook voor dingen zoals voeding, ook voeding voor dieren zelf. En dat schijnen geen fijne testen te zijn! Daarom wilde ik vragen: bestaan er merken diervoeder, waarvoor er gegarandeerd géén dierproeven gedaan worden? Met andere woorden: kan het eten proefdiervrij zijn, voor dieren die het echt moeten proeven? ;) Ik zoek bijvoorbeeld naar proefdiervrije biks voor mijn konijnen (van die grijze korrels voer).

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat lijkt me niet logisch. Als je dierenvoeding op de markt wilt brengen zul je toch eerst wel testen of de dieren het willen eten toch? Mijn antwoord is dus vrij stellig: nee.

Ga maar eens naar de webshop van Vega-life. Vega-life is een winkel in Amsterdam voor vegetariërs en veganisten. Ze hebben ook een webshop van waaruit over heel Nederland bezorgd kan worden. Zij verkopen ook diervoeders en andere benodigdheden voor dieren. Ik weet zeker dat je daar zoekt wat je vindt.... https://www.vega-life.nl/more/dier-voeding/honden-voer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100