kan de oogkleur van een kat na 1 jaar nog veranderen?

Mijn kat van bijna 1 jaar oud heeft gelige ogen, maar rond de pupil is het groen. Ik heb het idee dat het groen steeds meer doorkomt. Kan het dus zo zijn dat haar ogen nog steeds van kleur veranderen en hoe lang kleurt het dan nog door?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.9K
Rieneke1
8 jaar geleden
Kan nog wel veranderen tot 1 1/2 jaar, maar de verandering gaat wel steeds langzamer. Dat is althans wat ik hoor van iemand die er kijk op heeft.

Antwoorden (1)

Ik lees hier dat de uiteindelijke oogkleur na ca 9 maanden is bereikt. Jouw kat is ruim een jaar. Dat zou wat aan de late kant zijn, maar niet uitgesloten.

Toegevoegd na 33 seconden:
Sorry, je kat is krap een jaar. Het kan dus wel, maar blijft nog steeds wat aan de late kant