Waarom heeft mijn hond opeens rare trekken gekregen?

Mijn hondje heeft sinds vandaag rare trekken. Ze trekt alle twee haar poten (niet tegelijk) onder het lopen heel snel terug en wankelt , ze krabt er ook vaak aan. Het zijn een soort spastische trekken met haar poten.. Ze krast de hele tijd op de grond of waar dan ook en is heel erg nerveus. Ze loopt overal heen en kan niet stil blijven liggen. Ik heb aan haar poten gevoeld en gekeken of ze er last van had maar ze liet niet merken dat het pijn deed.. De laatste tijd is ze wel vaak angstig. Elke knal of welk hard geluid dan ook en ze duikt weg of loopt onder het wandelen naar huis.. Weet iemand wat dit is? Of waar het vandaan komt? Maak me namelijk grote zorgen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je kan natuurlijk morgen even een dierenarts bellen voor informatie.. Zijn het haar achterpoten? Heb je nog gedacht aan wormen? Daar kunnen honden bijzonder onrustig van worden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou maar rap naar een dierenarts gaan, dit is niet van een afstand te beoordelen. Verbaas me dat je daar nog niet bent..
Mijn teefje deed soort gelijke dingen en dit bleek een probleem in het centraal zenuwstelsel te zijn.