Bij een kwekerij heb ik € 20.- euro betaald voor een 8weken oude parkiet. Hij doet het goed en de kweekster is al een paar keer komen kjken of ik het beestje aankan, wat betreft eten geven en schoonhouden van de kooi. Het vogeltje kent haar trouwens niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

zo rond de 20 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen de 15 en 20 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt beter bij een hobbykweker een parkietje kopen die zitten tenminste in een mooie voliere en ze zijn goedkoper
en hij kan je goed advies geven wat je moet doen
in een dierenwinkel zitten ze vaak in een klein hokje en de verkoper wil alleen maar verkopen dus die maakt het geen bal uit wat jij bij je parkietje zet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij in de buurt 17,50 maar ik denk dat het per dierenwinkel verschilt.